Renault este recunoscut pentru curajul de a deschide calea unor noi segmente. De data aceasta francezii nu explorează noi orizonturi, ci doar încearcă să lase o astfel de impresie cu noul Kangoo Be Bop.
Din punct de vedere tehnic, Renault propune trei motorizări, din care două diesel şi una pe benzină. Unităţile sunt binecunoscute publicului european, în special cele pe motorină, care dezvoltă 85 şi respectiv 100 de cai putere. Propulsorul pe benzină 1.6 litri cu 16 valve produce de 105 CP.
Renault declară că, în ceea ce priveşte consumul mixt al motoarelor diesel dCi, acesta este de 5.3 respectiv 5.4 litri. Cifrele sună total diferit când vine vorba de benzină, agregatul necesitând 7.9 litri/100 km.
Interiorul versatil al maşinii păstrează caracteristicile estetice ale noii generaţii Kangoo, oferă patru locuri individuale şi o paletă cromatică bogată şi accesorii interesante, sistem audio Plug and Music, o interfaţă pentru iPod şi stick USB, în timp ce capacitatea portbagajului poate varia de la un minim de 174 litri şi ajunge la un maxim de 1.462 de litri.
Noul Kangoo Be Bop are la bază conceptul Kangoo Compact, prototip lansat anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt. Linia estetică este completată de nuanţele vesele ale culorilor caroseriei, jantele de 16 inch din aliaj, panourile laterale de protecţie.
Punctul principal de atracţie al maşinii este fără îndoială pavilionul demontabil, o soluţie extrem de viabilă pentru un model urban care poate juca la fel de bine rolul unui vehicul de vacanţă.
Plafonul este realizat pe o structură din trei părţi: două panouri detaşabile din sticlă pentru secţiunea frontală, apoi la mijloc un mini-pavilion vitrat şi, în fine, partea din spate, care poate fi demontată la nevoie. Kangoo Be Bop este un minivan urban interesant, foarte practic şi cu un nivel de confort al unui model din clasa compactă.