Porsche are de cosmetizat cam toată gama actuală. A venit şi rândul iconicului 911 GT3 să fie trecut prin mâinile dibace ale designerilor.
Împrospătat, cu o linie mai actuală, versiunea restilizată nu surprinde printr-un element anume ci doar prin faptul că exteriorul se bucură de culori mai intense care îţi fură privirea.
Porsche lansează ultima evoluţie a versiunii 911 GT3 de la 116.947 de euro. Noutăţile trebuie căutate mai degrabă pe latura tehnică a maşinii decât la cea estetică. Pe modelul restilizat îşi face debutul sistemul VarioCam, controlul supapelor de admisie, care face ca puterea furnizată de motor să fie efectuată consistent şi cu pierderi minime de cuplu pe toată plaja de turaţii, asigurând astfel un consum mai redus şi o autonomie de drum mărită. O altă premieră o constituie sistemul PSM (Porsche Stability Management), la care controlul stabilităţii şi controlul tracţiunii pot fi dezactivate independent unul de celălalt.
Mai puternic şi rapid, 911 GT3 Facelift primeşte un sistem de frânare care include discuri ventilate confecţionate din aluminiu pentru reducerea greutăţii. Opţional, sportivul GT3 poate fi dotat cu discuri ceramice mai eficiente şi durabile decât discurile clasice.
Din punct de vedere estetic schimbările aplicate la exterior se rezumă la mici detalii întâlnite şi la alte modele din gama 911. Blocurile optice faţă bi-xenon, stopuri cu LED, spoilere retuşate subtil şi prize de aer mărite completează pachetul aerodinamic al modelului german. Pe puntea faţă există un montat un dispozitiv care poate mări garda la sol cu 30 mm pentru a facilita deplasarea pe suprafeţe cu uşoare denivelări sau când se conduce pe suprafeţe cu aderenţă precară. Jantele, şasiul şi portierele au o masă mai uşoară, pierderea câtorva kilograme ajutând în primul rând la diminuarea consumului de carburant.
911 GT3 Facelift oferă performanţe mai bune comparativ cu versiunea anterioară, datorită motorului mai puternic dar şi modificărilor aerodinamice care au vizat mărirea forţelor verticale. Sportivul coupe este pus în mişcare de un agregat aspirat natural de 3,8 litri ce dezvoltă 435 de cai putere, cu 20 cai putere mai mult decât precedentul model. Graţie optimizărilor aduse motorului, GT3 Facelift este mai dinamic, demarajul de la 0-100 km/h realizându-se în 4,1 secunde. Pentru a atinge 160 km/h, modelul are nevoie de doar 8,2 secunde. Viteza maximă ajunge la 312 km/h.