BMW pare în sfârşit dispus să lupte „roată la roată” cu marele său rival pentru a pune capăt hegemoniei instaurate de AMG. Ani la rând, bavarezii au avut un răspuns pe măsură la provocările venite din partea diviziei sport Mercedes, însă pe segmentul superior au evitat, ori mai bine zis ezitat să-l dea din motive pe care doar ei le ştiu.
Vestea că BMW ar pregăti o versiune sport a limuzinei Seria 7, cu siguranţă va trezi interesul multora, însă lipsa unor informaţii pe cale oficială naşte desigur o sumedenie de întrebări. Neoficial, dar cu argumente „la vedere”, putem spune că M7 este foarte aproape să ajungă în producţia de serie.
Un prototip de teste care înfăţişează un exemplar Seria 7 cu diverse modificări aplicate exteriorului fost zărit în Munchen, foarte aproape de cartierul general al companiei BMW.
Elementele modelului din imagine dezvăluie o versiune sportivă, indiciile fiind date de prizele de ventilaţie generoase, de tip fagure, ale secţiunii frontale, jantele de dimensiuni mari şi un design ce nu se regăseşte pe nici o versiune Seria 7, capota care prezintă o fantă de aer - ulterior demontată şi mascată. Spoilerul faţă prezintă câteva modificări structurale iar în partea din spate a maşinii pot fi observate două evacuări cromate de formă dreptunghiulară găzduite de „fusta” spoilerului spate.
Dacă acesta este M7 atunci se preconizează un duel la vârf foarte interesant având în vedere că Mercedes oferă două versiuni distincte prin numărul cailor putere: S 63 AMG înarmat cu 525 CP şi S 65 AMG cu 612 CP.
Din acest motiv opţiunile celor de la BMW nu sunt decât două: motorul V8 Twin Turbo de 555 cai putere disponibil pe X5M - X6M, şi un propulsor V12, derivat din unitatea de 544 cai putere a versiunii 760i, care ar trebui să furnizeze în jur de 600 de cai putere.