Honda a ajuns repede pe culmile succesului, acolo unde se aştepta mai puţin. În ciuda unui rating de top în ceea ce priveşte satisfacţia clienţilor, piaţa europeană nu a fost niciodată un punct fierbinte pe harta mărcii japoneze. Lucrurile s-au schimbat odată cu apariţia noului Insight, care a convins publicul prin valenţele sale ecologice dar şi preţul de sub 20.000 de euro.
„În urmă cu aproape 10 ani am lansat ofensiva hibridelor în Europa, odată cu comercializarea lui Insight. Acesta a fost primul automobil hibrid vândut în Europa, iar sectorul continuă să se extindă şi diversifice” afirmă cu satisfacţie Ken Keir vicepreşedintele Honda Motor Europe. Hibridul marchează o cotitură în opţiunile clienţilor pe Bătrânul Continent, fapt revelat şi de clasamentul de vânzări dat publictăţii de Jato Dynamics, una din cele mai mari companii de audit.
Datele furnizate indică un salt spectaculos al modelului Honda Insight în luna mai care s-a instalat pe primul loc în clasamentul european de vânzări pe sectorul automobile ecologice, aici fiind incluse atât vehiculele hibride cât şi ce pe combustibili alternativi. Astfel cel mai nou modelul „verde” din gama Honda confirmă startul fulminant, după ce în aprilie a dominat topul de vânzări din Japonia.
Sondaje recente realizate de aceeaşi companie americană indică o creştere substanţială în următorii ani a cererii de automobile maşini ecologice, motiv pentru care oficialii japonezi reiterează intenţiile de viitor ale mărcii Honda. Astfel pentru prima oară avem confirmarea oficială a versiunii hibride Jazz, aşteptată să debuteze peste un an sau doi.
Totodată se aminteşte şi de proiectul unui model sportiv de mici dimensiuni, bazat pe conceptul CR-Z, tot cu propulsie hibridă.