Ferrari va lua atitudinea corespunzătoare unui constructor de renume mondial care a fost prea des ,,umilit " de concurență. Deși părea intangibil pe anumite domenii, constructorul italian a început să piardă teren în fața principalului adversar Lamborghini și mai nou Audi care a debutat cu dreptul în superliga campionilor vitezei. Cel puțin în sectorul de activitate al mezinului F430, balanța succesului a înclinat în favoarea Gallardo dar mai ales R8, datorită prețului dar și performanțelor , lăudabile de altfel. Ferrari nu va sta cu mâinle în sân la nesfârșit, decisă fiind să întoarcă ,,scorul" în segment în favoarea sa. O va face abia de anul viitor cu un nou model, acum testat intens pe circuitul de casă de la Maranello. Bolidul căluțului cabrat se va numi F450 și va marca o nouă eră la Ferrari. În altă ordine de idei, modelul va fi primul care se va apropia de standardul de poluare european, și totodată va consemna o premieră în epoca modernă a exclusivistei mărci italiene F450 urmând să figureze și în versiune AWD, cu tracțiune integrală. Codul mașinii trădează câteva din caractersticile motorului, un propulsor de 4.5 litri în configurație V8 care va genera aproximativ 500 de cai putere. Una din cele mai interesante noutăți va figura la nivelul suspensiei, una drespre care se spune că va revoluționa prin precizie și răspuns.
F450 va continua tradiția începută în 1999, modelul fiind disponibil cu o caroserie din aluminiu, frâne din carbon ceramic, transmisie F1 cu convertor electro-hidraulic. Mai ușor dar și mai puternic, F450 va face uitate performanțele modellui actual. Fibra de carbon își va face apariția pe diverse componente și este de așteptat ca masa mașinii să fie redusă cu câteva zeci de kilograme, F430 cântărind 1.525 kg. Noul bolid Ferrari va sosi la dealeri la începutul anului viitor, cel mai probabil în luna ianuarie. Prezentarea oficială va avea loc în toamnă, momentul cel mai potrivită fiind Salonul Auto de la Frankfurt.