Citroën este cunoscut ca adept al designului avangardist. Câteodată chiar şi formele avansate au nevoie de o bine meritată cosmetizare. C4, o prezenţă atipică imortalizată în sectorul compactelor, a fost revizuit tehnic şi estetic la cinci ani după lansarea sa pe piaţa europeană.
Disponibil în versiunile de caroserie sedan în patru uşi, hatchback în cinci uşi şi coupe în trei uşi, modelul francez beneficiază de noi motorizări sub capotă, fruct al colaborării dintre BMW şi PSA (Peugeot-Citröen), mai exact două unităţi pe benzină VTi de 1.6 litri şi 120 de cai putere - consum 6,7 litri/100 km, respectiv 2.0 litri de 150 cai putere - consum 7,7 litri/100 km.
Agregatele diesel HDi rămân aceleaşi ca şi până acum, cu excepţia noului motor de 2.0 litri ce generează acum 140 de cai putere, unitate cuplată la o transmisie manuală în şase trepte. Paleta de propulsoare diesel este completată de agregatele de 92 şi 110 cai putere.
Exteriorul este puţin cosmetizat, aşa că schimbările sunt greu de observat, chiar şi pentru cei avizaţi.
La interior, C4 Facelift vine cu câteva schimbări ale decorului. În primul rând elementele planşei de bord sunt altfel distribuite, unele dintre acestea fiind înlocuite cu altele noi. Spre exemplu, tahometrul, acum cu cristale lichide, nu se mai află pe bordul din spatele volanului ci este montat în drept cu consola centrală. Tot aici remarcăm prezenţa sistemului "NaviDrive” cu un harddisk de 10 GB.
Habitaclul beneficiază de materiale mai calitative iar tapiseria pentru scaune de noi culori şi texturi.
Interesant este că deşi este vorba de un model revizuit tehnic şi stilistic, C4 este un model ce a crescut uşor în dimensiuni, un lucru mai puţin întâlnit la versiunile restilizate. Doar lungimea este diferită faţă de precedentul C4, mai precis cu 15 mm mai mare. Astfel C4 hachback măsoară 4.275 mm lungime iar C4 coupe 4.288 mm.