Mercedes a relansat ofensiva în segmentul modelelor sport-coupe. Manufacturierul din Stuttgart nu pierde ocazia de a reitera experienţa şi tradiţia mărcii pe acest segment, la care se adaugă şi calitatea recunoscută a modelelor premium ce poartă ca emblemă steaua cu trei colţuri.
CLC este cel mai nou coupe Mercedes care astăzi circulă pe şoselele României. Este construit pe scheletul vechiului C-Sportcoupe, un automobil cu o carieră de şapte ani şi peste 230.000 de unităţi vândute în întreaga lume. Producătorul spune că între noul şi vechiul automobil sunt nu mai puţin de 1.100 de diferenţe, cele mai multe la partea mecanică.
Din punct de vedere estetic, CLC este derivat din modelul C-Klasse dar au fost păstrate şi câteva elemente de la C-Sportcoupe. Stilistica exterioară este conturată pe linia unei maşini sportive, rafinate cu gust dar fără a ieşi în evidenţă prin dotări mai deosebite. Corpul automobilului este suplu, bine proporţionat, cu umeri ceva mai înalţi şi secţiune spate plonjată brusc spre portbagaj.
Interiorul nu aduce nimic nou, totul fiind copia la indigo a habitaclului C-Klasse, dar care respectă toate rigorile în materie de lux şi rafinament made in Mercedes.
Cele mai importante îmbunătăţiri sunt legate de sistemele multimedia şi optimizarea parametrilor pentru motorizările existente. Mercedes susţine că noile sale propulsoare sunt mai atente la consum, acesta fiind redus cu 10,8%. Gama agregatelor este compusă din patru unităţi pe benzină de 143, 184, 204, 272 cai putere şi două diesel de 136 cai putere şi 170 cai putere.
CLC este fabricat exclusiv în Brazilia la uzina Juis de Fora şi este disponibil numai cu tracţiune spate şi caroserie în trei uşi.
În ţara noastră Mercedes CLC are un preţ de pornire de 23.990 de euro fără TVA.