Lexus este primul constructor japonez care a pus piciorul în prag sportivelor germane. Se întâmpla în urmă cu numai an, când şi-au făcut apariţia primele exemplare IS-F, torpilele destinate versiunilor C 63 AMG, M3 Sedan, RS4. Echipată în premieră cu o cutie de viteze automată Sport Direct Shift cu 8 trepte, sistem de frânare Brembo şi un motor de 416 cai putere, versiunea de top a sedanului IS nu a convins destul, motiv pentru care compania producătoare de automobile va lansa o variantă şi mai performantă. Aceasta va purta prenumele Evolution şi va fi disponibilă abia în vara anului viitor. Este vorba de o versiune „uşoară” a aceluiaşi model, care va dispune de o caroserie îmbrăcată în materiale compozite, în special fibră de carbon, prezentă nu doar pe capotă sau portbagaj ci şi pe o mulţime de componente din interior, inclusiv panelul uşilor.
IS-F Evolution nu va beneficia de o nouă motorizare, ci doar de o recalibrare a propulsorului V8 de 5.0 litri, care va aduce câţiva cai putere în plus. Frânele din carbon ceramic vor constitui marea surpriză oferită de viitoarea variantă de top, care va cântări cu peste 100 kg mai puţin decât actualul model, adică aproximativ 1.600 kg.
Prin reducerea masei maşinii şi creşterea puterii motorului, Lexus poate spera la o victorie de partea sa. Din nefericire, nu toţi cei care apreciază marca premium japoneză vor ajunge să conducă o versiune IS-F Evolution, asta pentru că doar 500 de exemplare sunt prevăzute pentru comercializare.