Lancia reia ofensiva în segmentul monovolumelor. De această dată doar cu o versiune restilizată care îşi pune amprenta pe simpaticul model Musa.
Creat din dorinţa de a oferi o altă perspectivă asupra segmentului monovolumelor de dimensiuni mici, vehiculul se remarcă prin finisajele aplicate în habitaclu, ornamentele cromate care dau o tentă premium şi imprimă un aer mai tineresc modelului ajuns la jumătatea perioadei de viaţă.
Restilizarea exterioară a monovolumului este una minoră dar acompaniată de modificări importante la interior. Aici componentele au o finisare superioare iar o parte din materiale sunt noi şi de o calitate mult mai bună.
Apreciată pentru versatilitatea sa, Musa dispune acum de un portgabaj şi mai generos, ca urmare a montării unui hayon bombat ce permite o deschidere a uşii cu 4 cm mai mult. Totodată, volumul pentru bagaje a crescut cu 70 litri şi poate avea valori de la 390 la 460 de litri, în funcţie de numărul locurilor rabatate. Habitaclul vine echipat cu aceleaşi materiale ca şi în trecut, însă Lancia a acordat o atenţie deosebită finisajelor şi dotărilor. Spaţiul pentru pasageri capătă noi valori, graţie redimensionării interiorului. Pentru confortul psihic al pasagerilor, habitaclul a fost insonorizat din nou, nivelul de zgomot fiind redus cu 2 dB.
La exterior se remarcă noul logo Lancia afişat pe un calandru cromat, acoperişul panoramic din sticlă, baghetele din crom pentru portiere, spoilere revizuite estetic şi stopuri de tipul LED, o premieră în segmentul mini-MPV.
Propulsia este neschimbată: două unităţi pe benzină de 77 şi 95 CP însoţite de trei propulsoare diesel JTD de 70, 90 şi 100 CP. În ciuda faptului că Lancia a luat totul de-a gata de la Fiat Idea, adică tot bagajul tehnic, modelul său a avut mare priză la public. În Italia este cel mai bine vândut mini-MPV, iar în Spania, Germania şi Olanda este al doilea vehicul ca vânzări din clasa sa.