Hyundai vrea să recucerească publicul tânăr european. Aşa cum în 1996 reuşise să îşi tragă partea leului cu modelul Coupe, constructorul sud-coreean speră să repete succesul înregistrat în primii ani de după lansare.
A treia generaţie este aşteptată cu un interes deosebit, sportiva de două locuri fiind în prezent cea mai convenabilă opţiune pe segmentul inaugurat de legendarul Porsche 911. Pentru a stârni interesul, Hyundai va schimba radical designul şi noţiunea de condus, promiţând totodată noi experienţe senzoriale. Acestea sunt principalele atuuri pe care mizează producătorul asiatic, în speranţa că şi clienţii cei mai sofisticaţi îşi vor manifesta interesul pentru noul Coupe.
Pentru a avea un impact vizual cât mai puternic, Hyundai îşi va concentra eforturile asupra liniei generale a maşinii şi a detaliilor, noul Coupe urmând a fi un vehicul eclectic şi energizant. La partea estetică, acesta va fi influenţat în mare măsură de linia dinamică a conceptului Veloster de la care va prelua o serie de elemente definitorii. Interesant este faptul că dimensiunile exterioare vor fi mai mici decât cele ale actualei sportive, aşadar cu o lungime sub 4.4 metri, însă, cu toate acestea, interiorul şi confortul pasagerilor nu vor avea prea mult de suferit.
În ceea ce priveşte platforma tehnică vor fi folosite componente de pe compactul i30. Propulsia este încă o necunoscută însă nu este exclus ca o parte din motorizările - toate pe benzină - disponibile pe modelul curent să fie păstrate în continuare: 1.6 litri (105 CP), 2.0 litri (143 CP) şi 2.7 litri (165 CP). Tracţiunea se va realiza tot pe puntea faţă iar la partea de transmisie va fi oferită o cutie manuală cu şase trepte.
Surse din interior afirmă că, cea de a treia generaţie Coupe, va fi prezentat în premieră mondială la jumătatea lunii septembrie în cadrul Salonul Auto de la Frankfurt.