Opel intră în atenţia publicului european cu o nouă versiune. La doi ani de la lansare, Antara, singurul SUV al mărcii germane, primeşte o variantă cu tracţiune faţă, până acum fiind comerializat doar modelul în versiune 4x4.
Urmând exemplul mai multor constructori europeni de automobile, Opel pune la dispoziţia potenţialilor cumpărători aceleaşi SUV, dar cu caracteristici de consum mai bune, ceea ce va aduce cu sine cheltuieli mai puţine din bugetul personal.
Antara cu tracţiune pe puntea faţă, 2WD, beneficiază de aceleaşi motorizări ca şi la modelul cu tracţiune pe toate roţile. Gama este formată din unitatea CDTI de 2,0 litri de 127 de cai putere şi agregatul Ecotec de 2,4 litri ce produce 140 de cai putere.
Motorul turbodiesel are un consum de 7,3 litri la 100 km şi asigură un demaraj de la 0 la 100 km/h în 11,5 secunde, iar propulsorul pe benzină consumă 9,3 litri la 100 km şi are nevoie de 11,6 secunde pentru a putea ajunge de la 0 la 100 km/h.
Opel anunţă că nu a efectuat nici o modificare la partea de transmisie.
Ca şi dotări, clienţii pot alege materialul tapiseriei, piele sau textil, dintr-o gamă mai variată de culori. În cazul versiunii Cosmo, exteriorul maşinii va primi o nuanţă specială de bej, în ton cu pielea fină a scaunelor.
Comparativ cu modelul cu tracţiune integrală, versiunea 2WD este mai ieftină cu 2000 de euro. În Germania, preţul de bază este fixat la 25.970 de euro modelul cu motorizare diesel şi 27.880 de euro pentru varianta dotată cu propulsor pe benzină.
Opel Antara este un SUV compact lansat în anul 2007 regăsit pe anumite pieţe sub sigla Vauxhall, Saturn sau Holden.