Peugeot, jumătatea grupului PSA - al doilea mare producător de automobile din Europa, a bifat în agenda de lucru pe 2009 o listă întreagă de noutăţi care mai de care interesante. Startul a fost dat de exoticul 308 CC, deja prezent la dealeri, în timp ce crossoverul 3008 şi noul 206+ îşi vor face în curând apariţia.
Surprizele acestui an vor fi noul coupe 308 RC Z, versiunea cu şapte locuri a modelului 3008 şi un nou automobil sportiv a cărui existenţă a fost dată în vileag. Modelul se va numi 308 RC şi va utiliza un propulsor turbo 1.6 THP, dezvoltat în colaborare cu BMW, şi despre care se afirmă că va dezvolta de 218 cai putere. Motorul va fi cuplat la o transmisie cu şase trepte, etajată pentru un condus sportiv. Este foarte probabil ca 308 RC să fie rampa de lansarea a unei noi cutii automate, care ar putea figura şi pe viitorul coupe RC-Z. Construit pe scheletul compactei 308, versiunea RC va dispune de un kit aerodinamic eficient, special conceput pentru această maşină, pentru a reduce rezistenţa la frecarea cu aerul şi implicit consumul de carburant. Componentele exteriorului, spoilerul faţă şi spate, jantele, fantele de aer, sunt doar câteva elemente care vor ajuta versiunea sportivă să se diferenţieze de restul gamei 308.
Modelul francez se va poziţiona peste actualul 308 GT ce dispune de un motor de 175 de cai putere şi este aşteptat să debuteze în septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul Peugeot 308 RC va rivaliza cu VW Golf GTI (211 CP) şi Honda Civic Type-R (201 CP).