Renault schimbă puţin registrul în clasa mică. După ce în martie a fost prezentat oficial publicului, modelul Clio cu îmbunătăţiri îşi face debutul şi în Europa. Din această săptămână el este disponibil şi în ţara noastră.
Modelul restilizat afişează un design mai elaborat, cu elemente stilistice noi regăsite în special la secţiunea frontală.
Clio nu pare, ci este mai matur şi inspiră mai multă încredere, mesaj transmis nu doar vizual ci şi faptic. Vehiculul francez este primul din segmentul său care a obţinut cotaţia maximă posibilă, cinci stele, la testele de siguranţă EuroNCAP.
Capitolul fiabilitate este un subiect abordat foarte serios de Renault, aspect confirmat şi de calificativul “excelent” dat modelului Clio III de către ADAC (Clubul Auto German) după un an, doi ani şi trei ani de rulaj. Sondajul JD Power realizat în Franţa relevă că 80% dintre proprietarii de Clio III se declară foarte satisfăcuţi de alegerea făcută.
Versiunea facelift vine cu unele modificări de substanţă la interior care au vizat în special calitatea materialelor şi a finisajelor. Interesant este faptul că numărul liniilor de echipare a crescut de la trei la patru, astfel că posibilitatea de a alege o variantă mai aproape de dorinţa clientului a crescut în raport cu vechiul model.
Clio Facelift are ca dotări standard aer condiţionat, ABS+AFU, airbaguri frontale adaptabile pentru şofer şi pasager, computer de bord, direcţie asistată electric, închidere centralizată. Gama de motorizări este formată din trei motoare pe benzină de 75, 100 şi 110 cai putere şi două diesel common-rail de 70 şi 85 de cai putere.
Motoarele diesel dCI se remarcă prin consumul prin consumul scăzut de carburant, de la 4 litri/100 km, şi emisiile poluante reduse ce respectă standardele Renault Eco2.
Pe lângă modelul hatchback, Renault introduce odată cu acest facelift şi versiunea Estate adresată familiştilor. Aceasta se adresează cumpărătorilor care îşi doresc o maşina cu dimensiuni reduse dar spaţioasă şi confortabilă pentru întreaga familie. Clio Estate are o capacitatea de încărcare impresionantă, volumul minim al portbagajului fiind de 439 litri, una din cele mai bune valori din segmentul B. Iubitorii de modele cu o ţinută şi o dinamică net superioară maşinilor amintite până aici, pot alege Clio RS (Renault Sport) ultima creaţie a specialiştilor de la centrul Dieppe, unde se nasc bolizii cu sigla Renault.
Pe piaţa românească Clio Facelift are un preţ de bază fixat la 8.990 euro cu TVA.
Modelul dispune de o garanţie de 3 ani sau 100.000 km şi ofertă de finanţare cu 0% dobândă la leasing.