Peugeot aduce un aer de prospeţime binevenit într-o perioadă foarte fierbinte pentru toţi jucătorii de pe piaţa auto. Producătorul francez a lansat deja pe câteva pieţe europene noul 308 CC o versiune coupe-cabrio încărcată de stil. Decapotabila urmează să intre şi pe piaţa românească în viitorul apropiat.
Purtând prenumele CC (prescurtarea de la coupe-cabrio), noul model Peugeot preia linia de design a compactei 308, păstrând intacte trăsăturile din zona frontală şi modelând cu încredere secţiunea din spatele maşinii evidenţiat de o stilistică armonioasă.
Construit pe scheletul versiunii hatchback, 308 CC dispune de plafon metalic compus din două elemente ce transformă modelul din coupe în cabriolet în numai 20 de secunde. Interiorul primitor este garnisit cu materiale de calitate iar spaţiul pentru pasagerii din spate este acum mult mai generos.
Spatele maşinii se remarcă prin prezenţa unui difuzor încorporat în spoiler şi stopurile cu becuri de tip LED. Portbagajul oferă un spaţiu mai mare pentru bagaje, un lucru îmbucurător, având în vedere faptul că 308 CC este un model care poate fi folosit şi în alte perioade din an decât cea estivală.
Peugeot a făcut un obicei în a decora interiorul cu tot ce are mai bun la ora actuală. Nu-i de mirare că în habitaclu, scaunele, panelul uşilor şi bordul sunt îmbrăcate în piele.
308 CC aduce şi câteva noutăţi interesante pe segmentul clasei compacte. Spre exemplu, sistemul „Airwave” (sistem de încălzirea a zonei gâtului pentru pasagerii din faţă) asemănător cu dispozitivul „Airscarf” utilizat de Mercedes pe decapotabila SLK.
O altă noutate este şi introducerea unor airbaguri suplimentare pentru cap care se adaugă celor deja existente (pentru cap şi torace).
În ceea ce priveşte dotările standard au fost comunicate doar o parte din echipamente, printre care programul electronic al stabilităţii, sistemul de climatizare dual, conexiune Bluetooth, ecran color retractabil de 7 inch şi sisteme audio (patru la număr).
Gama de motorizări va consta în unitatea diesel 2.0 HDI de 140 CP şi agregatul pe benzină 1.6 THP de 150 CP, ambele cuplate la o cutie manuală cu 6 trepte. Pe parcurs va fi disponibilă şi o cutie automată cu şase trepte şi două motorizări mai economice: benzină 1.6 VTi de 120 cai putere şi diesel 1.6 HDi FAP de 112 cai putere.
Noua decapotabilă franceză înlocuieşte modelul de succes 307 CC fabricat de Peugeot între 2003 şi 2008.