Honda s-a văzut obligată să suspende orice activitate legată de cel mai ambiţios proiect aflat în derulare. Este vorba de NSX, cel care urma să continue tradiţia vechiului model, iconicul supercar care a strălucit în anii 90.
Aflată în fază avansată de dezvoltare, noua generaţie urma să debuteze sub forma unui prototip, însă, din cauza problemelor financiare pe care le va întâmpina în 2009, compania producătoare a decis până la urmă să oprească toate investiţiile. După retragerea din campionatul mondial de Formula 1, al doilea mare producător de automobile din Japonia reconfirmă vestea abandonării proiectului NSX.
Scăderea vânzărilor de maşini sportive şi slăbirea creşterii economice sunt principalii factori care i-au determinat pe oficialii Honda să renunţe la planurile noului supercar.
NSX era prevăzut să debuteze ca model de serie în anul 2010 şi urma să fie vândut pe piaţa nord-americană sub sigla Acura, iar în Europa şi Japonia sub emblema Honda.
Supercarul japonezilor se baza pe arhitectura prototipului Advanced Sports Car Concept şi o motorizare V10 ce acţiona pe puntea spate prin intermediul unei cutii automate. Se estima că propulsorul, un agregat de 5,5 litri, echipat cu tehnologia Variable Cylinder Management ce permite motorului să funcţioneze în cinci cilindri (cinci fiind în repaus) pentru a economisi carburant şi a scădea emisiile de gaze, putea produce 600 de cai putere. Viteza de top era estimată la peste 315 km/h iar demarajul în 3,5 secunde pentru prima sută de kilometri pe oră.
Odată ce a Honda NSX a părăsit ringul greilor, piaţa se va împărţi între Nissan GT-R şi Corvette ZR1.