Audi a lăsat să se scurgă doar trei ani pentru a putea îmbunătăţi aspectul şi tehnologiile disponibile pe „Godzilla”.
Lansat în 2006, impozantul Q7 beneficiază de câteva retuşuri subtile dar şi adaosuri care îl ajută să ţină pasul cu linia noilor modele premium care au ca simbol cele patru inele.
Nu s-ar spune restilizarea lui Q7 i-a făcut pe nemţii mai generoşi decât de obicei, dar ar fi nedrept să nu remarcăm acele schimbări care au fost aduse primului SUV lansat de Audi. În esenţă, motorizările turbodiesel sunt tot trei: 239 CP, 340 CP (care ia locul versiunii de 326 CP) şi 500 CP în configuraţie V12. Gama benzinarelor cuprinde unităţile de 280 şi 350 cai putere, care deşi sunt practic aceleaşi, asigură un consum mai mic de carburant (0,6 litri/100 km respectiv 0,9 litri/100 km) datorită în principal tehnologiei de injecţie directă. Toate versiunile de propulsie menţionate primesc un alternator care încarcă bateria cu energie recuperată în momentele de frânare şi oprire. Audi susţine că introducerea acestui dispozitiv a condus la reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 5%.
În fişa tehnică se menţine sistemul de tracţiune integrală Quatrro, însă nu s-a specificat tipul transmisiei, modelul precedent fiind echipat cu o transmisie Tiptronic (cutie automată cu convertor hidraulic).
Pentru a reduce greutatea maşinii şi implicit consumul, capota, hayonul şi alte câteva elemente din structura caroseriei sunt confecţionate din aluminiu.
Pe linie estetică, modificările sunt concentrate în special pe secţiunea frontală. Grila dispune acum de bare verticale, lămpile semnalizatoare şi blocurile optice dispun de tehnologie LED iar prizele de ventilaţie o structură uşor schimbată. Scutul pentru motor este nou, la fel ca şi pragurile laterale ce afişează un design interesant. La partea din spate poate fi observată apariţia unui nou spoiler, hayonul este redesenat în partea inferioară, iar elementul de protecţie al rezervorului aduce şi el câteva modificări care nu trec neobservate.
Audi va dezvălui Q7 Facelift la Salonul Auto de la Shanghai ce se desfăşoară luna aceasta.