Hyundai primeşte în rândurile familiei de modele notate cu litera „i”, un nou membru. Botezat i20, acesta îl înlocuieşte pe Getz, şi este comercializat de la începutul acestui an pe o parte din pieţele europene. Modelul de clasă B va fi disponibil în România începând din luna mai. Preţurile pentru piaţa autohtonă nu sunt cunoscute, însă în majoritatea ţărilor vest-europene, noul i20 are un preţ de pornire de peste 11.000 pentru versiunea în trei uşi şi de peste 11.900 pentru versiunea în cinci uşi. Modelul sud-coreean face parte din acelaşi segment cu Dacia Sandero, Opel Corsa, Skoda Fabia dar şi noul Ford Fiesta.
Deşi este mai mic în dimensiuni decât Getz, 4,1 m lungime, 2,5 m ampatament, i20 oferă un grad de confort superior. Interiorul poate găzdui chiar şi cinci persoane, deşi la interior sunt patru locuri individuale. Ca dotări de serie se regăsesc sistemul ESP, şase airbaguri, tetiere active, sistemul Isofix de fixare a scaunului pentru copii şi indicator pentru monitorizarea presiunii în pneuri.
Noul Hyundai i20 va alinia o paletă de motorizări ce includ şapte unităţi din care trei sunt pe benzină şi patru pe motorină. Clienţii vor putea alege între unităţile pe benzină de 1.2 litri - 78 cai putere (consum 5.2 litri/100 km) şi cele de 1.4 litri ce produc 100 şi respectiv 126 de cai putere. În gama propulsoarelor diesel sunt disponibile unităţile de 1.4 litri de 75 şi 90 de cai putere, 1.6 litri de 115 cai putere (consum 4.3 litri/100 km) şi 1.6 litri de 128 de cai putere. Cu excepţia motoarelor diesel de 1.6 litri, cuplate la cutii manuale cu şase trepte, restul agregatelor sunt legate la transmisii cu cinci trepte, sau opţional la cutia automată cu patru trepte în cazul unităţilor pe benzină de 100 şi 126 CP. Pe viitor va exista şi o versiune ultra-economică denumită i-blue, ce va dispune de un motor 1.4 CRDi de 90 CP, pneuri cu rezistenţă redusă la înaintare, aerodinamică îmbunătăţită şi o cutie în şase rapoarte.
Desenat la Centrul de Stil din Germania, i20 se adresează în special clienţilor tineri.