Subaru nu a mizat niciodată pe forţa designului, ci pe impactul tehnologic şi cel al inovaţiilor. Între timp, japonezii şi-au mai schimbat oarecum optica, iar acest lucru se poate observa cel mai bine pe noul Legacy.
Complet schimbat, mai spaţios, sigur şi puternic decât modelul 2006, sedanul de top din gama Subaru împleteşte dezideratele actuale ale mărcii nipone.
Noul Legacy este cel mai spaţios model din gama Subaru, şi asta datorită dimensiunilor exterioare mai mari (în lungime cu 35 mm, în înălţime cu 80 mm şi în lăţime cu 90 mm). Totodată, exploatarea inteligentă a interiorului au permis atingerea unui nivel de confort nemaiîntâlnit până acum la nici un sedan de talie medie Subaru. Din aceleaşi motiv, volumul portbagajului a crescut simţitor iar accesul spre spaţiul de depozitare este mai facil.
Partea de motorizare este completată de trei unităţi boxer pe benzină. Versiunea de intrare este echipată cu agregatul de 2,5 litri de 170 CP, cuplat la o cutie manuală cu şase rapoarte sau la transmisia automata CVT Lineartronic. Urmează motorul turbo 2.5 GT, care produce 265 de cai putere şi versiunea de top animată de un motor boxer cu şase cilindri, care dezvoltă 256 de cai putere. Unitatea de 3.6 litri, aspirată normal, este cuplată la o transmisie automată cu cinci rapoarte.
Modelul european va dispune şi de o unitate boxer diesel însă deocamdată nu se cunosc detalii în acest sens. O particularitate a acestui model o constituie un sub-şasiu pe care se afla montate motorul şi suspensiile faţă. La vechiul Legacy, motorul se susţinea direct pe şasiu.
Noul sedan Subaru este echipat cu suspensii McPherson, independente pe faţă şi duale cu triunghi inferior pe spate.
Printre noutăţile aduse de sedanul japonez se numără şi frâna de parcare acţionată electric. Proaspăta generaţie Legacy a fost prezentată ieri în premieră mondială la Salonul Auto de la New York. Versiunea europeană este aşteptată în toamnă la Frankfurt.