Renault demonstrează că poate crea şi maşini elegante. Noul Laguna Coupé este o dovada elocventă în acest sens, francezii fiind până nu de mult adepţii unui stil mai puţin convenţional.
Modelul a fost lansat la începutul săptămânii şi în România, preţul de bază pornind de la 27.700 de euro cu TVA inclus. Rezultat al dorinţei de a realiza un coupé modern şi atemporal, Laguna Coupé iese din mulţime prin forma exterioara şi elementele de design care îi conferă un aspect spectaculos şi atrăgător.
Gama de motorizări este asigurată de două motoare de 2.0 litri, benzină şi diesel, cuplate la o transmisie inovativă cu şase trepte. Motorul turbo pe benzină dezvoltă 170 cai putere, iar unitatea dCI produce 150 cai putere. Sistemul de direcţie integrală Active Drive este cea mai importantă noutate aflată pe noul model şi care imprimă un comportament mai bun în viraje.
S-a acordat deosebită atenţie proporţiilor vehiculului şi echilibrului general al acestuia, astfel încât simplitatea formei să se combine cu liniile fluide, garantând o frumuseţe imună la schimbările modei. Această putere de seducţie presupune şi o tehnologie de excepţie. Pentru a se obţine formele părţii din spate, haionul s-a realizat din SMC (Sheet Moulding Compound), un material compozit foarte flexibil, care poate fi modelat cu mai multă uşurinţă. Concepţia elementelor laterale ale caroseriei a necesitat aplicarea unui mecanism gât-de-lebădă de deschidere a portbagajului, care permite portbagajului să se ridice separat de lunetă. Această constrângere a dat naştere unui brevet: o structură inovatoare care adăposteşte sistemul de rulare a centurilor de siguranţă şi mecanismul gât-de-lebădă în acelaşi spaţiu redus din părţile laterale ale caroseriei. Astfel s-a obţinut şi un portbagaj foarte generos: 393 litri.
Renault Laguna Coupé, descendent al conceptului Fluence lansat la evenimentul Luis Vuitton Classic din Anglia, beneficiază de toate tehnologiile segmentului premium din care face parte şi se bazează pe platforma Laguna III.