Opel îşi va onora la timp promisiunile. Una dintre ele va fi dusă la bun sfârşit de divizia internă OPC, însărcinată cu dezvoltarea unui model sportiv poziţionat în clasa medie.
Noul vârf de gamă Insignia, înlocuitorul celebrului Vectra, urmează să completeze gama recent prezentată (sedan, hatchback şi sports tourer) cu o versiune de performanţă care va întrece toate aşteptările fanilor mărcii Opel.
Viitoarea sportivă se va numi Insignia OPC, iar primul exemplar meşterit de inginerii germani a ieşit deja la devorat kilometri de asfalt.
Comparativ cu modelul „domestic” Insignia, modificările de ordin aerodinamic sunt minore şi insesizabile. Grila de tip fagure ia locul calandrului cromat iar priza centrală de ventilaţie preia modelul grilei motor. Garda la sol este coborâtă cu câţiva milimetri ca urmare a dotării trenului rulant cu un nou set de suspensii, în timp ce jantele spiţate sunt încălţate cu anvelope sport cu talon îngust.
Sub capotă va fi un propulsor turbo pe benzină de 2.8 litri ce va produce peste 300 de cai putere, faţă de 280 de cai putere cât furniza Vectra OPC. Pentru prima oară un model pregătit în atelierele OPC va dispune de tracţiune integrală, graţie sistemului Adaptive 4x4 echipat cu diferenţial Haldex, ce va schimba total optica şoferilor asupra ţinutei de drum.
Insignia OPC va intra pe piaţă în vara anului viitor, Opel având astfel posibilitatea de a lansa oficial sportiva de top la unul din evenimentele majore ale lui 2009, Salonul Auto de la Frankfurt fiind cea mai indicată locaţie pentru o premieră mondială.