Opel este pe val în industria auto şi deocamdată depăşeşte recesiunea cu fruntea sus, în ciuda unei situaţii financiare foarte îngrijorătoare. Vânzările au crescut puternic în ultima perioadă, ca urmare a derulării unui program de înnoire a parcului auto derulat în Germania, dar şi în alte ţări, iar cifrele anunţate de germani sunt cele mai mari din ultimul deceniu. Revirimentul se datorează şi reputaţiei de care se bucură prima generaţie Insignia, care numai în Germania are deja 18.000 de comenzi ferme.
Michael Klaus, noul director al biroului de marketing şi vânzări la Opel, a declarat că modelul de clasă medie are deja 80.000 de cereri pentru piaţa europeană, o evoluţie surprinzătoare chiar şi pentru compania producătoare, în condiţiile în care majoritatea clienţilor optează în prezent pentru maşini de oraş.
Anunţul a fost făcut în cadrul unei conferinţe de presă desfăşurată la Salonul Internaţional Auto de la Leipzig - AMI, unde Opel a dezvelit versiunea ecologică Insignia ecoFLEX.
"Ne aşteptăm la un număr de aproximativ 120.000 de comenzi în primul trimestru al acestui an, adică la un volum cu 60% mai mare decât anul trecut. Este fără îndoială cel mai bun rezultat obţinut de Opel în ultimii 10 ani", susţine Michael Klaus.
După Insignia, cele mai căutate vehicule Opel sunt Agila şi Corsa. Oficialul anticipează că după lansarea versiunii de familie Sports Tourer, aceasta va reprezenta 70% din vânzările totale ale modelului de talie medie. Insignia, căştigător al premiului „Maşina Anului 2009 în Europa”, este disponibil acum în versiunile sedan şi hatchback, iar după lansarea din vară a variantei break va urma modelul de performanţă OPC şi un coupe ce va fi introdus anul viitor.