Sedanul beneficiază de mici retuşuri, aplicate în special la partea frontală unde şi-a făcut loc noua grilă motor de dimensiuni ceva mai mari, prizele de aer vin cu un design uşor modificat, iar proiectoarele de ceaţă sunt asimilate unor inserturi cromate, prezente la nivelul uşilor şi blocurilor optice spate.
În habitaclu, schimbările sunt minore şi au vizat în special creşterea nivelului de confort, combinată cu aspectul rafinat al inserţiilor din metal prezente pe bord, volan şi portiere. Scaunele sunt îmbrăcate în piele fină, în timp ce plafonul este acoperit cu un material care asigură o mai bună insonorizare a interiorului.
S80 Facelift beneficiază de o nouă motorizare, unitatea turbodiesel de 2,4 litri al cărei bloc motor dispune de cinci cilindri. Propulsorul, echipat cu injectoare piezo, bujii ceramice sinterizate şi două turbine, dezvoltă 205 cai putere şi 420 Nm, consumul mediu anunţat de producător fiind de doar 6,2 litri/100 km. Interesant este că Volvo oferă acelaşi agregat de 2,4 litri cu mai puţini cai putere, ce produce 175 CP şi un cuplu maxim de 420 Nm. Versiunea se adresează clienţilor axaţi în special pe performanţele de consum ale motorului. Acesta are nevoie de 5,8 litri/100 km iar emisiile de CO2 se situează la un nivel acceptabil, 154 de grame/km. Limuzina Volvo va avea majoritatea versiunilor cu tracţiune pe puntea faţă, cu excepţia variantelor de motorizare, diesel de 185 CP, benzină de 285 şi 315 CP disponibile cu tracţiune integrală AWD.
S80 Facelift va fi comercializat din luna aprilie.