Apărută la patru ani de la lansare, modelul cu facelift nu se remarcă prin schimbări majore, retuşurile aplicate fiind puţine şi foarte fin executate. Seat a redimensionat farurile, a schimbat conturul oglinzilor retrovizoare, iar emblema a fost redusă ca dimensiuni.
Interiorul vine cu echipări mai bogate, completate de mici modificări aduse consolei centrale şi instrumentarului de bord.
Sub aspect tehnic, marea noutate este prima generaţie de motoare diesel echipate cu tehnologie de injecţie common-rail. Propulsia include nu mai puţin de zece unităţi, din care cinci sunt pe benzină şi cinci diesel. Seat echipează toate variantele de motorizare cu transmisia semi-automată DSG cu şase trepte, în timp ce modelul dotat cu motorul 1.8 TSI de 160 de cai putere este cuplat la o cutie DSG cu şapte trepte ce poate fi acţionată de pe volan cu ajutor unor padele.
Versiunile facelift se fac remarcate la capitolul siguranţă activă, unde în echiparea standard sunt incluse acum sistemele ABS, TCS, ESP şi EBA (asistenţa la frânarea de urgenţă). León Facelift dispune standard de sistemul Hill Hold Control - asistenţă la pornirea în rampă, faruri adaptive bi-xenon, un nou sistem de climatizare, proiectoare de ceaţă şi senzori de parcare.
La standul Seat de la Geneva, modelul prezentat a fost versiunea sportivă León FR Facelift.