Proiectat în Germania, conceptul aduce în atenţie un limbaj de estetic nou, semn că Hyundai se pregăteşte să schimbe direcţia pe linie de design pentru modelele destinate europenilor.
Ca dimensiuni, prototipul se plasează în clasa maşinilor compacte, având 4400 mm lungime, 1850 mm lăţime, 1650 mm înălţime. Nuanţa specială de albastru – Ice Blue, a caroseriei împreună cu jantele din aluminiu polisat de 21 inch dau, la propriu, strălucire acestui model care la partea frontală dispune de blocuri optice cu LED pentru timp de zi, o premieră pentru Hyundai. Stopurile imense cu tehnologia LED, plafonul uşor arcuit, liniile angulare şi eşapamentul fixat în bosaje, arată că şi Hyundai se înscrie în tendinţele momentului. Interiorul beneficiază de cinci locuri, tapiţate cu materiale moi şi foarte plăcute la atingere.
Prototipul ix-onic este echipat cu un motor turbo 1.6 GDi ce dezvoltă 170 de cai putere. Unitatea cu patru cilindri funcţionează pe benzină şi trimite întreaga sa putere ambelor punţi prin intermediul unei cutii automate cu şase trepte şi dublu ambreiaj. Un sistem inteligent de tracţiune integrală conferă o ţinută de drum excelentă şi abilităţi off-road semnificative.
Prezenţa tehnologiei ISG (Idle Stop & Go) ajută la diminuarea cantităţii de gaze eşapate şi potrivit celor de la Hyundai, modelul de serie va emite doar 149 g/km de dioxid de carbon, cifre impresionante pentru un SUV.
Versiunea de serie ar putea fi dezvelită în septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt. În gama Hyundai aceasta ar putea fi comercializată sub denumirea ix35.