Exeo ST este versiunea de familie ce se alătură sedanului Exeo în gama de top a mărcii spaniole. Noua versiune, lungă de 4,66 metri, al cărei acronim vine de la Sport Tourer, preia în totalitate caracteristicile de design ale berlinei Exeo, cu o singură diferenţă la partea din spate, unde pavilionul este mai lung iar portbagajul mai spaţios.
Ibericii îşi descriu proaspăta creaţie drept o maşină dinamică şi sportivă, ce oferă un grad de confort şi nivel calitativ nemaiîntâlnit până acum la maşinile de familie marca Seat. Noul Exeo ST este doar cu câţiva centimetri mai lung decât Exeo sedan, ceea ce face ca volumul destinat depozitării bagajelor să crească simţitor, cei 442 de litri fiind totuşi prea puţini în comparaţie cu ce oferă concurenţa. Prin rabatarea banchetei, spaţiul de încărcare aproape se triplează ca volum.
Printre dotările tehnice ale acestui model se numără transmisia în şase trepte sau cea automată Multitronic - disponibilă din septembrie şi motorizări poziţionate longitudinal, ce îndeplinesc normele Euro 5. Propulsia este formată din şase unităţi, împărţite egal, trei pe benzină: 1.6 litri - 102 cai putere, 1.8 litri - 150 de cai putere, 2.0 litri - 200 cai putere, şi trei turbodiesel de 2,0 litri care dezvoltă 120, 143 şi 170 CP. Pe viitor se întrevede posibilitatea introducerii unei versiuni sportive echipate cu un propulsor V6 de 255 de cai putere.
Seat a anunţat că nu intenţionează să lanseze în viitorul apropiat motorizări cuplate la cutii automate cu dublu ambreiaj. Sunt disponibile trei niveluri de echipare Reference, Stylance şi Sport. Numele Exeo, denumire prin care se doreşte sublinierea excelenţei prin avansul tehnologic, are la origine cuvântul latin „exire”, care înseamnă „a merge mai departe”, „a merge spre viitor”.