Dacia merge cu motoarele turate la maxim pe timp de criză. Vânzările mărcii au explodat pur şi simplu în Germania unde cererea de modele Sandero a crescut cu 1.300%, în timp ce în Franţa vânzările au crescut cu 33% în luna ianuarie. Toate acestea s-au întâmplat fără ca Dacia să ieftinească produsele sale.
Pe piaţa românească situaţia este complet diferită, volumul vânzărilor în prima lună a acestui an fiind una catastrofală, cererea de modele Dacia scăzând cu 74% faţă de ianuarie 2008. „Preţurile sunt deja competitive”, susţin oficialii români, aşa că nici nu încape vorba să mai taie din costul de achiziţie.
Pentru a fi mai atractivă într-o perioadă extrem de dificilă pentru industria auto, Dacia introduce o nouă versiune în gama Logan al cărei preţ este de 5.900 de euro cu TVA inclus. Anunţul a fost publicat ieri pe site-ul oficial, împreună cu detaliile tehnice şi echipamentele aflate în dotare.
Noua variantă se numeşte „Logan” şi este propulsată de motorul 1.4 MPI de 75 de cai putere. Disponibilă doar pe versiunea Logan berlină, aceasta include ca dotări sistemele ABS, AFU (asistenţa la frânarea de urgenţă), airbag şofer, jante din oţel de 15 inch şi tetiere pentru locurile din faţă. Achiziţionată prin programul "Rabla", noua versiune va costa doar 4.495 de euro, fiind de departe cel mai accesibil vehicul al momentului.
Garanţia acordată de producător pentru modelele cumpărate prin programul "Rabla" este de patru ani sau 120.000 de kilometri.