„Modelul Sport Tourer este atletic, puternic şi deopotrivă elegant. Avem în faţă un automobil model de sine stătător, nu doar o simplă versiune break a sedanului Insignia”, susţine Mark Adams, vicepreşedintele departamentului de design al GM Europe.
Lansat în premieră internaţională în luna octombrie la Paris, break-ul precede variantelor de caroserie sedan şi hatchback. Sub denumirea Sports Tourer, maşina de familia va beneficia de două noi agregate care duc numărul total de propulsoare la 9, Insignia având astfel una din cele mai bogate oferte la capitolul motorizare. Cele două unităţi se vor alătura gamei deja cunoscute, formată din propulsoarele CDTi de 2.0 litri de 110, 130 şi 160 de cai respectiv benzină 1.6 litri de 115 cai putere, 1.8 litri de 140 cai putere şi turbo de 2.0 litri - 220 cai putere, 2.8 litri - 260 de cai putere.
Sports Tourer va fi comercializată în versiunile cu tracţiune faţă şi integrală, ultima fiind beneficiara noului sistem Adaptive 4x4.
Modelul de familie din gama Insignia aduce în atenţie şi sistemul FlexRide aflat în combinaţie cu tehnologia Adaptive Stability Technology şi cea mai nouă generaţie de faruri adaptive AFL (Adaptive Forward Lighting).
Opel introduce pe Sports Tourer şi dispozitivul Front Camera System, care are menirea de a observa marcajele rutiere şi de a-l avertiza pe conducătorul auto în cazul în care acesta părăseşte involuntar carosabilul. Versiunea break este mai lungă cu 80 mm faţă de sedanul Insignia, măsurând 4.91 metri lungime.
Portbagajul dispune de o capacitate de 540 de litri, volum care îl plasează pe Insignia Sports Tourer pe locul secund în clasa medie.
Modelul va intra pe piaţa europeană din primăvara acestui an la preţuri ceva mai ridicate decât ale sedanului. Astfel în Germania, versiunea de bază, cu motorul 1.6 Ecotec de 115 cai putere, are un preţ de pornire de 23.990 de euro, cu 1290 de euro mai mult decât berlina Insignia.