Nissan a decis că este timpul pentru o schimbare. Dar oare chiar era nevoie la subcompactul Note? Un automobil cu peste 100.000 de exemplare vândute în 12 luni necesita o restilizare?! Răspunsul poate fi găsit în dreptul vârstei, monovolumul având deja patru ani de la lansare. Schimbările se impuneau pentru a menţine la cote maxime aspectul funcţional şi impactul vizual.
Cele mai notabile schimbări pot fi găsite la exterior, unde echipa de designeri a aplicat câteva retuşuri, vizibile de altfel, concentrate la partea frontală. Grila motor este complet nouă, spoilerul şi blocurile optice sunt redesenate de aşa manieră încât imaginea maşinii de familie să degaje un plus de dinamism şi rafinament. Spatele maşinii dominat de stopurile lamelare şi structură de tip bumerang sunt fumurii, un detaliu discret care dă o tentă premium modelului japonez.
Inginerii au revizuit cutia de viteze manuală şi unitatea diesel de 1.5 litri dCi echipată standard cu filtru de particule ce emite doar 119 g/km de dioxid de carbon. De asemenea propulsorul pe benzină de 1.4 litri a fost îmbunătăţit sub aspectul emisiilor de gaze poluante, nivelul noxelor scăzând de la 150 la 139 g/km.
Lista noutăţilor nu se opreşte aici, Nissan oferind un nou set de jante cu dimensiuni de 15 şi 16 inch, în timp ce caroseria este disponibilă cu o nouă nuanţă de verde, special creată pentru Note Facelift. În habitaclu sunt câteva mici modificări axate în special în jurul instrumentarului de bord şi al consolei centrale. Pentru îmbunătăţirea gradul de confort al pasagerilor au fost optimizate suspensiile, mai precis răspunsul acestora, având în vedere faptul că plăcerea de a conduce şi călători este un factor cheie în deplasările cu maşina. Nu au fost trecute cu vederea transmisia şi motorizările, ceea ce demonstrează că japonezii de la Nissan nu s-au limitat la o simplă restilizare.