Pe plan tehnologic, versiunea restilizată introduce sistemul VarioCam, o premieră la modelul sportiv. Controlul supapelor de admisie face ca puterea furnizată de motor să fie efectuată consistent şi cu pierderi minime de cuplu pe toată plaja de turaţii, asigurând astfel un consum mai redus şi o autonomie de drum mărită.
911 GT3 Facelift oferă performanţe mai bune comparativ cu versiunea anterioară, datorită motorului mai puternic, dar şi al
modificărilor aerodinamice care au vizat mărirea forţelor verticale. Sportivul coupe este pus în mişcare de un agregat aspirat natural de 3,8 litri ce dezvoltă 435 de cai putere, cu 20 cai putere mai mult decât precedentul model.
Porsche a mărit capacitatea cilindrică a propulsorului cu 200 cmc şi graţie optimizărilor aduse motorului, GT3 Facelift este mai dinamic, demarajul de la 0-100 km/h realizându-se în 4,1 secunde. Pentru a atinge 160 km/h, modelul are nevoie de 8,2 secunde. Porsche afirmă că viteza maximă este de 312 km/h.
O altă premieră o constituie sistemul PSM (Porsche Stability Management), la care controlul stabilităţii şi controlul tracţiunii pot fi dezactivate independent unul de celălalt.
Mai puternic şi rapid 911 GT3, Facelift primeşte un sistem de frânare care include discuri ventilate confecţionate din aluminiu pentru reducerea greutăţii. Opţional, sportivul GT3 poate fi dotat cu discuri ceramice mai eficiente şi mai durabile decât discurile clasice.
Din punct de vedere estetic, schimbările aplicate la exterior se rezumă la mici detalii întâlnite şi la alte modele din gama 911. Blocurile optice faţă bi-xenon, stopuri cu LED, spoilere retuşate subtil şi prize de aer mărite completează pachetul aerodinamic al modelului german. Din meniu nu lipseşte sistemul de management al suspensiilor - PASM, şi câteva setări specifice pentru amortizoare şi bare stabilizatore.
Pe puntea faţă există montat un dispozitiv care poate mări garda la sol cu 30 mm pentru a facilita deplasarea pe suprafeţe cu uşoare denivelări sau când se conduce pe suprafeţe cu aderenţă precară. Jantele, şasiul, portierele au o masă mai uşoară, pierderea câtorva kilograme ajutând în primul rând la diminuarea consmului de carburant.