Peugeot scoate pe bandă rulantă vehicule restilizate. Ce-i drept, cosmetizate cu destul de multă zgârcenie, acestea par doar un pas timid în calea consacrării unor modele aflate în floarea vârstei. Se ştie deja că 408, model aşteptat anul viitor, este gata de lansare. Dar până atunci, vânzările gamei 407 trebuie să meargă strună. Aşa că se impuneau câteva modificări, iar designerii au cizelat doar ici şi colo unele elemente considerate de ei a fi îmbătrânite.
Îmbunătăţirile de natură estetică au vizat versiunile 407 sedan şi 407 break, model aflate pe piaţă din 27 mai 2004. Modificările sunt efectuate în special la secţiunea frontală, unde grila motorului primeşte un finisaj cromat, apoi în dreptul farurilor şi blocurilor optice spate ce au fost redesenate. Peugeot a acordat atenţie şi interiorului, unde principalele noutăţi sunt echiparea ceva mai bogată, respectiv introducerea controlul temperaturii, a senzorului de parcare faţă şi a unui sistem de informare pentru şofer. Designul, accesoriile şi ergonomia din habitaclu sunt neatinse, la fel ca şi numărul inserturilor.
Din punct de vedere tehnic, singura modificare a fost adusă versiunii diesel de 2.0 litri ce acum furnizează 140 de cai putere, cu doar patru cai putere în plus faţă de vechea versiune. Peugeot mai menţionează că motorul HDi a fost optimizat, unitatea având acum un consum de 5,6 litri la 100 de kilometri - faţă de 5,9 litri cât necesita varianta precedentă, şi o valoare a emisiilor de numai 150 g/km.