Aici s-a asamblat timp de 13 ani modelul CLK. Ultimul exemplar a ieşit ieri pe porţile uzinei din Germania pentru a face loc viitorului E-Klasse Coupe, automobilul care va înlocui din 2010 modelul CLK.
Iniţial producţia versiunii coupe, inclusiv versiunii de top CLK 63 AMG, era prevăzută să fie închisă abia în vara acestui an, însă din cauza stocurilor de modele nevândute, Mercedes a decis să oprească mai devreme fabricaţia pentru CLK. În producţie va mai rămâne versiunea cabrio, dar numai până în luna iunie. Modelul coupe a fost lansat primul, în anul 1996. Doi ani mai târziu a intrat pe piaţă decapotabila, cel mai de succes cabriolet din istoria Mercedes.
Vânzările primei generaţie CLK cabrio au ajuns la 115.000 de unităţi din care 41.500 au fost înregistrate în Statele Unite.
Versiunile oferite la prima generaţie au fost CLK200 (136 CP), CLK200 Kompressor (192 CP), CLK230 Kompressor (193 CP), CLK320 (218 CP), CLK430 (275 CP) şi sportivul CLK55 AMG (342 CP). Toate au disponibile atât pe coupe cât şi pe cabriolet.
În anul 2003 manufacturierul german a introdus a doua şi ultima generaţie CLK. Din nou, primul a sosit modelul coupe, urmat în 2004 de CLK cabrio. Cu un design evoluat şi câteva tehnologii noi, aceasta s-a făcut la fel de uşor remarcată ca şi prima serie CLK.
Cu o paletă de motorizări impresionantă, a doua generaţie dispune în dotarea standard de patru airbaguri laterale, transmisii cu şase trepte şi două motoare diesel.