Audi va exploata la maxim succesul de care se bucură familia de automobile TT. În următorii ani va fi aruncată în joc o nouă şi incitantă versiune, un aditiv important pentru întărirea poziţiei întâi în sectorul sportivelor coupe. Germanii lucrează cu sârg versiunea de top TT-RS ce corespunde unui model de performanţă echipat cu tot ce are mai bun Audi în momentul de faţă.
Testat departe de casă, în Arizona, Statele Unite, viitorul model nu a putut scăpa şi de obiectivele fotografilor spion. Din câte se poate observa, TT-RS este de fapt o versiunea ceva mai extremă a noului TT-S. Modelul coupe se evidenţiază doar la secţiunea frontală unde s-au dispus unele modificări la spoiler, prize de aer şi profilul grilei motor.
Deşi este imposibil de spus acum ce motor va folosi, cert este că el va dispune de un propulsor mult mai puternic decât TT-S, unitatea turbo de 270 de cai putere, preluată de la S3.
Potrivit unor surse din interior, este foarte posibil ca sub capotă să fie aşezat un motor de 2,0 litri sau 2,5 litri cu tehnologie TFSI ce va putea dezvolta de la 350 până la 390 de cai putere. Noul model Audi este destinat unor rivali ca Porsche 911 şi Nissan 350 Nismo.
Versiunea de top de la Audi este aşteptată să debuteze pe piaţă în mai 2009, lansarea oficială fiind programată în martie la Salonul Auto de la Geneva.
Informaţii recente aduc în atenţie şi un posibil automobil de performanţă cu motor diesel.
Producătorul din Ingolstadt este dispus să arunce toate armele în joc pentru a obţine supremaţia într-un segment extrem de disputat între nemţi şi japonezi. O versiune diesel ar urma să fie disponibilă la un an de la debutul pe piaţă al viitorului TT-RS.
În condiţiile în care normativele de poluare se înăspresc, Audi se poate folosi de modelul sportiv cu propulsor diesel pentru a putea îndeplini criteriile impuse pe linie de ecologie în Europa şi America de Nord.