Cadillac s-a simţit în largul său la Salonul Auto de la Detroit.
Cel mai aşteptat debut la standul mărcii americane a fost cel al noii generaţii SRX. Modelul crossover de talie medie vine cu o înfăţişare mai prietenoasă dar care rămâne în canoanele stilistice ale mărcii americane.
Disponibil cu două motorizări V6 pe injecţie directă de combustibil, noul SRX este mai eficient şi puternic decât modelul precedentei serii, consumul fiind îmbunătăţit cu aproape 15%, iar emisiile cu 25%.
Clienţii vor putea alege între propulsorul de 2,8 litri turbo de 300 de cai putere sau unitatea 3,0 litri ce produce 260 de cai putere. Ambele motoare funcţionează pe benzină şi sunt cuplate la o transmisie automată cu şase trepte ce beneficiază de funcţia „eco-mode" care ajută la economisirea de carburant, facilitând schimbarea treptelor de viteză la un nivel mediu al turaţiilor. Interiorul este garnisit cu materiale calitative preluate de la sedanul CTS, la fel ca şi majoritatea dotărilor de pe lista de echipamente standard.
SRX este oferit în versiunile cu tracţiune spate şi AWD- integrală, jante de 18 inch şi un şasiu ranforsat, centuri pretensionate şi şapte airbaguri.
Noul crossover cântăreşte 1.587 kg şi găzduieşte cinci pasageri la interior. Versiunea cu tracţiune integrală beneficiază de un diferenţial cu alunecare limitată care este gestionat electronic (eLSD) şi care distribuie cuplul motor în funcţie de necesităţi între roţile axei spate sau între roţile faţă şi cele din spate. Sistemul avansat de tracţiune conferă o stabilitate şi o ţinută de drum precisă pe suprafeţe cu aderenţă precară, SRX fiind un automobil cu un comportament decent şi în afara şoselei.