Noul R8 V10 îşi face apariţia într-o perioadă când cererea de modele sportive cunoaşte o scădere dramatică, însă această realitate nu l-a împiedicat pe constructorul din Ingolstadt să-şi arate „muşchii” peste ocean.
Cu cei 525 de cai putere ai săi, proveniţi de la un propulsor V10 şi tracţiune integrală Quattro, noul R8 V10 va juca în superliga bolizilor unde va înfrunta modele cu o reputaţie impecabilă. Motorul poate fi cuplat la o cutie manuală cu şase trepte sau una semiautomată R-tronic şi trimite întreaga sa forţă la ambele punţi prin intermediul sistemului de tracţiune integrală Quattro.
Supercarul Audi cântăreşte 1.620 kg şi demarează de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde şi se poate deplasa cu o viteză de top de 316 km/h. Aerodinamica maşinii a fost uşor îmbunătăţită prin adoptarea unui nou difuzor spate, maşina având acum o forţă de apăsare mai mare. La partea frontală se remarcă ornamentul cromat al grilei motor şi elementele din carbon montate în interiorul prizelor de aer.
Partea din spate a maşinii se evidenţiază prin evacuarea cromată de mari dimensiuni în formă de oval şi grilajul cromat de pe lunetă. Pe lista de opţionale figurează frâne ceramice, în timp ce suspensiile magnetice intră ca dotare standard. Supercarul german este prima maşină din lume echipată integral cu tehnologie LED pe blocurile optice faţă.
Audi R8 V10 va fi comercializat începând cu al doilea trimestru din acest an, la un preţ de pornire de 142.400 de euro.