Chevrolet va renunţa la „serviciile” micului gigant. Matiz se pregăteşte să intre în istorie după o carieră de 11 ani, timp în care a cucerit numeroşi clienţi în întreaga lume.
Succesorul acestuia va fi prezentat săptămâna viitoare la Detroit, în fieful mărcilor americane, noul vehicul mini fiind principala atracţie la standul Chevrolet. Designul nu va constitui o surpriză, asta pentru că în urmă cu doi ani, la Salonul Auto de la New York, manufacturierul american a dezvelit trei concepte Beat, Trax şi Groove, trei viziuni diferite la adresa conceptului de automobil urban.
Chevrolet a lăsat publicul să decidă maşina preferată, iar prin intermediul unui site special aproape 2 milioane de vizitatori au votat conceptul preferat. Modelul Beat a fost conceptul câştigător şi urmează să intre în producţie începând de anul acesta.
„Va fi o maşină globală, construită în toată lumea, pentru diverse şi diferite pieţe”, a declarat Ed Peper, general manager Chevrolet. La partea estetică versiunea de serie, a cărei premieră mondială va avea loc peste câteva zile, este identică prototipului Beat.
Noua identitate de imagine va ajuta Chevrolet să şteargă cu buretele vechea „moştenire genetică” preluată de la Daewoo. Adio stil banal, adio Matiz. Nimic nu se va mai păstra din spiritul micului gigant, citadina americanilor fiind pregătită să deschidă un alt capitol într-o eră nouă.
„Aspectul modern şi propulsoarele eficiente sunt principalele obiective ale noastre, iar noul model se va alinia perfect la aceste principii”, a mai spus Peper.