Citroën este cunoscut ca adept al designului avangardist. Câteodată chiar şi experimentele francezilor au nevoie de o bine meritată cosmetizare. C4, o prezenţă atipică în sectorul compactelor, a fost revizuit tehnic şi estetic la patru ani după lansarea sa pe piaţa europeană.
Prezentată în premieră mondială pe 26 august la Salonul Auto de la Moscova, versiunea facelift este disponibilă în versiunile de caroserie sedan în patru uşi, hatchback în cinci uşi şi coupe în trei uşi.
Modelul francez beneficiază de noi motorizări sub capotă, fruct al colaborării dintre BMW şi PSA (Peugeot-Citröen), mai exact două unităţi pe benzină VTi de 1,6 litri şi 120 de cai putere - consum 6,7 litri/100 km respectiv 2.0 litri de 150 cai putere - consum 7,7 litri/100 km.
Agregatele diesel HDi rămân aceleaşi ca şi până acum, cu excepţia noului motor de 2,0 litri ce generează acum 140 de cai putere, unitate cuplată la o transmisie manuală în şase trepte. Paleta de propulsoare diesel este completată de agregatele de 92 şi 110 cai putere. Exteriorul este prea puţin cosmetizat, aşa că modificările subtile pot fi numărate pe degetele de la o singură mână. La interior, C4 Facelift vine cu câteva schimbări ale decorului. În primul rând, elementele planşei de bord sunt altfel distribuite, unele dintre acestea fiind înlocuite cu alte noi. Spre exemplu tahometrul, acum cu cristale lichide, nu se mai află pe bordul din spatele volanului, ci este montat în drept cu consola centrală. Tot aici remarcăm prezenţa sistemului "NaviDrive” cu un harddisk de 10 GB.
Habitaclul beneficiază de materiale mai calitative iar tapiseria pentru scaune de noi culori şi texturi. Interesant este că, deşi în discuţie se află de un model cu modificări tehnice şi stilistice, lui C4 i-au fost revizuiţi inclusiv numărul de milimetri. Doar lungimea este diferită faţă de vechiul C4, mai precis cu 15 mm mai mare. Astfel C4 hatchback măsoară 4.275 mm lungime iar C4 coupe 4.288 mm.