Hyundai vrea să recucerească publicul tânăr european. Aşa cum în 1996 reuşise să îşi tragă partea leului cu modelul Coupe, constructorul sud-coreean speră să repete succesul înregistrat în primii ani de după lansare. A treia generaţie este aşteptată cu un interes deosebit, sportivul vehicul de 2 locuri fiind în prezent cea mai convenabilă opţiune în segmentul din care face parte.
Pentru a stârni interesul, Hyundai va schimba radical designul şi noţiunea de condus, promiţând noi experienţe senzoriale. Acestea sunt principalele atuuri pe care mizează producătorul asiatic, în speranţa că şi clienţii cei mai sofisticaţi îşi vor manifesta interesul pentru noul Coupe. Pentru a avea un impact vizual cât mai puternic, Hyundai îşi va concentra eforturile asupra liniei generale a maşinii şi a detaliilor, modelul urmând a fi un vehicul eclectic şi energizant.
La partea estetică, acesta va fi influenţat în mare măsură de linia dinamică a conceptului Veloster, de la care va prelua o serie de elemente definitorii. Interesant este faptul că dimensiunile exterioare vor fi ceva mai mici decât cele ale generaţiei actuale, însă cu toate acestea interiorul şi confortul pasagerilor nu vor avea prea mult de suferit.
În ceea ce priveşte platforma tehnică, vor fi folosite componente de pe automobilul de clasă compactă i30. Propulsia este încă o necunoscută, însă nu este exclus ca o parte din motorizările - toate pe benzină, disponibile pe modelul curent să fie păstrate în continuare: 1,6 litri (105 CP), 2,0 litri (143 CP) şi 2,7 litri (165 CP).
Tracţiunea se va realiza tot pe puntea faţă, iar la partea de transmisie va fi oferită o cutie manuală cu 6 trepte. Programată să debuteze în septembrie 2009, cea de a treia generaţie va fi prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt. Pe piaţa europeană, Hyundai Coupe III va rivaliza cu viitorul Peugeot 308 RC Z.