Cele două vehicule vor utiliza aceeaşi tehnologie dar motorizări pe combustibil diferite. Q7 Hybrid va dispune de o unitate ce va include un motor pe benzină de 3,6 litri de 280 de cai putere şi de un motor electric poziţionat între propulsorul pe combustibil şi transmisie ce va dezvolta 34 KW şi un cuplu torsional incredibil de 285 Nm. În total, unitatea hibridă va furniza un cuplu de 375 Nm trimis ambelor punţi prin intermediul unei cutii automate. Unitatea benzină-electric are nevoie de 9.8 litri de carburant la suta de kilometri parcurşi şi asigură un demaraj de la 0 la 100 de kilometri pe oră în doar 7,6 secunde, adevărate recorduri în materie de performanţe dacă ne gândim că gigantul Q7 Hybrid cântăreşte 2.480 kilograme.
Iniţial, versiunea benzină-electric era programată să debuteze luna aceasta la dealerii de peste ocean însă din cauza crizei globale, Audi a preferat să se axeze pe lansarea şi promovarea modelelor de volum.
Surse din interior afirmă că Audi intenţionează ca hibridul să fie comercializat şi pe alte pieţe de top, ca Germania, Marea Britanie şi Rusia.