„Imaginaţi-vă cum ar arăta un Opel Insignia cu dimensiuni mai mici. În acest fel va fi noul Astra. Aducem tehnologiile şi rafinamentul segmentului mediu în clasa compactă”, susţine un angajat al departamentului de marketing care a dorit să rămână sub protecţia anonimatului. Cum sedanul de clasă medie Insignia a primit deja numeroase aprecieri pozitive, se pare că şi Astra va avea un start reuşit. Până la această oră ştim că viitorul Astra este dezvoltat pe o platformă comună a grupului General Motors, de care mai beneficiază Chevrolet Cruze şi care sta la baza viitorului Opel Zafira. Cu un design proaspăt, aşezat pe linia noului limbaj inaugurat de Insignia, modelul Astra îşi va îmbia publicul ţintă cu formele sale elegante şi o caroserie bine conturată. Maşina va surprinde prin alura sa impozantă la care se va adăuga o doză serioasă de dinamism inspirată de elementele părţii frontale. O altă surpriză plăcută va fi partea de motorizare, unde gama oferită va fi mai bogată şi mai atractivă ca oricând. Propulsoarele diesel cu tehnologie common-rail vor fi mai economice şi silenţioase în timp ce gama unităţilor pe benzină va aduce motoare mai puternice dar cu emisii diminuate.
„Noul Astra va fi dezvăluit în premieră mondială în luna septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt şi va furniza o combinaţie interesantă între inovaţia tehnologică şi designul complet nou care vor ridica ştacheta în sectorul compactelor”, se afirmă în comunicatul de presă.
Exteriorul şi interiorul vor fi conturate într-o manieră premium, iar noul şasiu promite să menţină reputaţia versiunilor Astra în ceea ce priveşte dinamica de top, motorizările urmând să completeze tabloul unui model care a făcut progrese imense.