Ultimul model a ieşit de pe liniile de producţie ale uzinei din SantAgata Bolognese în această săptămână şi este destinat unui client din Marea Britanie. Cel mai exclusivist dar şi scump automobil din istoria Lamborghini, a costat 1,19 milioane de euro bucata. Deşi vine cu un design complet nou, Reventón, majoritatea componentelor provin de pe platforma modelului Murcielago.
Motorul amplasat central este un V12 de 6,5 litri capabil să genereze 650 de cai putere la 8000 rpm. Inspirat din formele avioanelor de luptă, modelul italian demarează de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde şi atinge o viteză de vârf de 340 km/h. Bolidul Reventón beneficiază de o transmisie robotizată, caroserie din fibră de carbon şi tapiserie din piele Alcantara la interior.
Panelul instrumentelor este dominat de trei ecrane LCD protejate de un cadru din fibră de carbon. Pe ecranul din stânga şoferul poate urmări pe display diverse informaţii legate de forţele care acţionează în timpul frânării, acceleraţiei, dar şi pe durata parcurgerii unui viraj. Vitezometrul şi tahometrul sunt dispuse electronic pe ecranul din dreapta, în timp ce în mijloc poate fi vizualizată acţiunea forţei gravitaţionale la un moment dat.
Cel mai extrem Lamborghini, Reventón, încalţă pneuri de 245/35 ZR 18 pe faţă şi 335/30 ZR 18 spate şi foloseşte un sistem de tracţiune integrală permanentă.
Pentru a respecta tradiţia, Lamborghini şi-a botezat supercarul exclusivist după numele unui taur de coridă.