Renault alege ca şi în vremuri de restrişte să vină cu oferte noi. Norii negri ai crizei economice îi împinge pe tot mai mulţi manufacturieri să îşi adapteze strategiile la pulsul pieţei.
La putere sunt acum modelele dotate cu motoare economice, dar şi cele cu un preţ de vânzare convenabil, aşa că francezii au ţinut să le ofere pe amândouă la pachet. Renault anticipează migraţia tot mai multor clienţi spre astfel de vehicule cu un produs care să satisfacă doleanţele acestora.
Micul Twingo, model care se bucură de un succes imens în Franţa dar şi în Europa, beneficiază de o nouă motorizare diesel, disponibilă din ianuarie 2009 pe nivelurile de echipare, Dynamique şi GT.
Propulsorul din gama dCI este o unitate de 1,5 litri ce furnizează 85 de cai putere la 3.750 de rpm şi un cuplu motor maxim de 200 Nm la doar 1.750 de rotaţii. Renault susţine că Twingo poate demara de la 0 la 100 de km/h în 11 secunde şi rula cu o viteză maximă de 180 km/h.
Inginerii garantează că plăcerea condusului şi performanţele dinamice sunt incluse în meniu, dar cu toate acestea, motorul de 85 de cai putere ţine consumul şi emisiile de gaze la un nivel foarte decent.
Conform datelor remise de Renault, noua versiune Twingo diesel consumă numai 4,0 litri la 100 de kilometri iar emisiile de dioxid de carbon nu depăşesc 104 g/km.
Minicarul vine pe piaţa franceză cu un preţ de pornire de 14.850 de euro. Twingo dispune în prezent de patru propulsoare pe benzină de 60, 75, 100 şi 133 de cai putere şi un diesel de 65 de cai putere.