Clienţii vor putea alege între unităţile pe benzină de 1.2 litri - 78 cai putere (consum 5.2 litri/100 km) şi cele de 1.4 litri ce produc 100 şi respectiv 126 de cai putere. În gama propulsoarelor diesel sunt disponibile unităţile de 1.4 litri de 75 şi 90 de cai putere, 1.6 litri de 115 cai putere (consum 4.3 litri/100 km) şi 1.6 litri de 128 de cai putere. Cu excepţia motoarelor diesel de 1.6 litri care sunt cuplate la cutii manuale cu şase trepte, restul agregatelor sunt legate la transmisii cu cinci trepte, sau opţional la cutia automată cu patru trepte în cazul unităţilor pe benzină de 100 şi 126 CP. Pe viitor va exista şi o versiune ultra-economică denumită i-blue, ce va dispune de un motor 1.4 CRDi de 90 CP, pneuri cu rezistenţă redusă la înaintare, aerodinamică îmbunătăţită şi o cutie în şase rapoarte.
Desenat la Centrul de Stil din Germania, i20 va căuta să atragă de partea sa în special clienţii tineri. Estetica exteriorului, cu influenţe de la fratele mai mare i30, va juca un rol important în succesul şi cariera micului vehicul de oraş, hatchback-ul coreean fiind una din cele mai simpatice apariţii în clasa subcompactă. Deşi este mai mic în dimensiuni, 4.1 m lungime, 2.525m ampatament decât modelul care îl înlocuieşte, i20 va oferi un grad de confort superior. Interiorul poate găzdui chiar şi cinci persoane, deşi sunt patru locuri individuale la interior, acesta evidenţiindu-se prin calitatea finisajelor şi a materialelor ce se ridică la nivelul unor modele cu o clasă mai sus. Noul i20 dispune de un volum de încărcare al portbagajului de 295 de litri, una din cele mai mari valori din segment.
Subcompactul model primeşte o notă bună la capitolul dotări, în special la partea de siguranţă. Hyundai echipează cu sistemul ESP, şase airbaguri, tetiere active, sistem Isofix de fixare a scaunului pentru copii, şi indicator pentru monitorizarea presiunii în pneuri. În funcţie de versiunea aleasă clientul poate găsi pe lista echipamentelor standard climatizator sau volan multifuncţional cu comenzi pentru radio sau CD.
Hyundai i20 se va bate pe acelaşi segment cu Dacia Sandero, Opel Corsa, Skoda Fabia, dar şi cu noul Ford Fiesta.