Construit pe baza hatchback-ului 308, noul coupe-cabrio dispune de patru locuri şi plafon metalic retractabil compus din două elemente ce transformă modelul din coupe în cabriolet în numai 20 de secunde.
Interiorul primitor este garnisit cu materiale de calitate, iar spaţiul pentru pasagerii din spate este aproape la fel cu cel oferit de versiunea hatch. Spatele maşinii se remarcă prin prezenţa unui difuzor încorporat în spoiler şi stopurile cu becuri de tip LED.
Comparativ cu vechiul model, capacitatea portbagajului a crescut cu aproape 50 de litri când pavilionul este capotat şi cu 20 de litri când este decapotat. Acesta oferă un volum maxim de încărcare de 403 litri când acoperişul este ridicat.
Peugeot 308 CC va fi disponibil cu două versiuni de motorizare: turbo pe benzină, cu injecţie directă, de 1,6 litri - 150 CP şi dieselul de 2.0 litri echipat cu filtru de particule - 140 CP, motor ce respectă normele Euro 5. Ambele propulsoarele pot fi conectate la o transmisie manuală sau automată în şase rapoarte.
Peugeot a făcut un obicei din a decora interiorul cu tot ce are mai bun la ora actuală. Interiorul luxos este îmbrăcat în piele şi nu ne referim doar la scaune ori banchetă ci şi la panelul uşilor şi bord, prezenţa sa dând o notă de exclusivitate cabrioletei Peugeot. Comenzile intuitive, volanul sportiv, ornamentele şi finisajele plăcute dar şi consola centrală de culoare neagră, completează tabloul unui model fără cusur.
Spre bucuria pasagerilor, Peugeot a dezvoltat tehnologia „Airwave” un sistem de încălzirea a zonei gâtului pentru pasagerii din faţă. O altă noutate este şi introducerea unor airbaguri suplimentare pentru cap, care se adaugă celor deja existente (pentru cap şi torace).
Caroseria beneficiază de o paletă cromatică mai bogată ca oricând, pentru exterior existând nouă nuanţe diferite. Noul coupe-cabrio va înlocui modelul 307 CC lansat în anul 2003.