Deşi vânzările au scăzut în toată gama, există şi un model care reuşeşte să înoate împotriva curentului. X6, primul SUV-coupe din lume se vinde foarte bine. Se pare că noul automobil a reuşit să ajungă la inima clienţilor mai repede decât s-ar fi aşteptat BMW.
Un alt aspect interesant este şi faptul că în ceea ce priveşte cererea de modele X6, ea se menţine în continuare ridicată. Dealerii mărcii germane au găsit şi un răspuns la acest „fenomen”. Preţul la combustibil a devenit mai accesibil iar clienţii sunt persoane cărora bugetul şi resursele financiare le permite să achiziţioneze un X6. Dar nu numai acesta pare să fie răspunsul corect. Dealerii mai spun că SUV-ul a atras în special clienţii tradiţionali care şi-ar fi comandat înainte doar o versiune X5, dar şi cumpărători noi orientaţi în special pe modele de clasă medie de la BMW. Cum X6 înglobează trei beneficii majore: confort de limuzină, performanţele unui vehicul 4x4 şi şarmul tipic versiunilor coupe nu este de mirare că, cel puţin deocamdată, trece cu bine prin furcile caudine ale crizei.
X6 şi-a făcut intrarea în lume la Detroit, fiind cel mai aşteptat produs în familia BMW. Litera X semnifică prezenţa tracţiunii integrale de tipul xDrive, capabilă să imprime o ţinută de drum fără egal. Sistemul 4x4 este asistat în permanenţă de un dispozitiv numit Dynamic Performance Control, care împarte cuplul motor între axele punţii faţă şi spate, dar şi între roţile din stânga şi dreapta, conferind astfel agilitate şi stabilitate sporită.
X6 oferă spaţiu doar pentru patru persoane iar din punct de vedere estetic este asemănător cu X5, diferenţa majoră fiind partea din spate unde umerii coboară puternic spre hayon.
Interiorul luxos şi bine organizat - una din specialităţile casei, nu surprinde cu nimic special faţă de ceea se poate observa în habitaclul unui BWM. Motorizările sunt puternice dar mult mai eficiente în privinţa consumului de carburant. Sunt oferite unităţile diesel twin-turbo de 3.0L de 286 CP la care se adaugă două unităţi pe benzină de V6 şi V8 de 300 şi 400 CP. BMW va oferi ceva mai târziu şi puternicul motor pe injecţie directă de 4.8LV8 de 420 CP. Transmisia include o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte demultiplicată pentru un stil de condus mai agresiv şi o cutie automată tot în şase trepte furnizată de ZF.
Tarifele pentru piaţa locală pentru BMW X6 pornesc de la 48.950 de euro fără TVA.