A trecut un an şi jumătate de când s-a lansat noua generaţie şi iată că roadele încep să se înmulţească. Producătorul de automobile premium a comercializat la nivel mondial 500.000 de unităţi din gama C-Klasse.
Introdus pe piaţă în martie 2007, automobilul disponibil în versiunile de caroserie sedan şi break calcă pe urmele precedentei generaţii care a stabilit un record de vânzări.
„În primul an după lansare, am reuşit să vindem cu 20% mai multe vehicule decât în perioada similară cu vechiul model C-Klasse" declară Klaus Maier, şeful departamentului vânzări şi marketing de la Mercedes-Benz.
În total, de la debut şi până în prezent, au fost comercializate la nivel global 440.000 de modele sedan şi 60.000 de exemplare break din gama C-Klasse.
Cea mai vândută versiune de motorizare este C 220 CDI, unitatea turbodiesel cu patru cilindri ce produce 170 de cai putere şi un cuplu maxim de 400 Nm. Unul din trei clienţi au ales acest propulsor ce se remarcă prin performanţe deosebite în ceea ce priveşte reducerea consumului şi prestaţii dinamice remarcabile.
Mercedes a anunţat că în trimestru III numărul cererilor pentru versiunea C-Klasse Estate a înregistrat o creştere de peste 30%, un semnal încurajator în această perioadă de criză pe care o traversează toată industria auto. Vânzările totale plasează modelul Mercedes pe primul loc în segmentul său de piaţă.