Citroën îşi reînnoieşte oferta în clasa mini. La trei ani de la prima apariţie în public a juniorului C1, producătorul francez consideră ca fiind oportună împrospătarea imaginii modelului urban. Vorbim despre versiunea restilizată care va intra pe piaţă începând de luna aceasta.
C1 Facelift are aceleaşi dimensiuni, 3.430 mm lungime, 1.630 mm lăţime şi 1.470 mm înălţime, însă aspectul diferă puţin de automobilul lansat în 2005. Schimbările aduse exteriorului pot fi numărate pe degete, dar sunt vizibile şi concentrate doar la partea frontală. Dacă blocurile optice şi capota sunt neatinse, în schimb grila motor este mai clar conturată. Dispusă pe spoiler şi evidenţiată printr-un cadru cromat, elementul de bază al acesteia rămâne plasticul de culoare închisă. Vechiul bandou al secţiunii faţă a fost eliminat în totalitate, acesta fiind înlocuit cu un model vopsit în culoare caroseriei şi care lasă impresia că susţine din lateral grila motor. Caroseria dispune de două noi culori, gri şi albastru Mica.
Pentru că la interior nu era mare lucru de modificat, francezii au umblat puţin la consola centrală şi au aplicat câteva schimbări decorative care ţin mai mult de gustul şi rafinamentul celor care le-au ales. C1 Facelift va avea şi o versiune de top dotată cu scaune din piele Alcantara, un nou instrumentar de bord, mânere cromate şi aeratoare satinate. Paleta de motorizări este aceeaşi ca şi până acum.
Micul model poate fi animat de unitatea pe benzină de 1.0 litru - 68 cai putere (consum mediu 4.5 l/100 km) sau dieselul de 1.4 litri - 54 cai putere (consum mediu 4.1 l/100 km). Propulsoarele sunt cuplate la o cutie manuală cu cinci trepte. Versiunea pe benzină dispune opţional de o transmisie automată cu cinci rapoarte denumită SensoDrive. Una din cele mai interesante noutăţi la C1 Facelift este prezenţa sistemului ESP, controlul electronic al stabilităţii, disponibil pe lista dotărilor opţionale. Citroën a operat unele mici modificări la portbagaj cu scopul de a spori accesibilitatea la „raionul” bagajelor.
Disponibil ca şi până acum în versiunea cu trei uşi, cât şi în cea cu cinci uşi, modelul urban asamblat în Republica Cehă, va fi comercializat în decursul acestei luni pe majoritatea pieţelor europene. Preţurile nu au fost comunicate.