Aston Martin cochetează de ceva vreme cu segmentul supercar. Dorinţa de a scoate un model nou îi roade de mult timp pe ultimii proprietarii ai brandului britanic, care nici mai mult nici mai puţin şi-au pus în gând să atace nume grele, precum Bugatti sau Pagani Zonda. Deşi este încă departe de a-şi împlini visele, Aston Martin a reuşit momentan să reducă distanţa ce îl separa de Mercedes SLR McLaren, ceea ce poate fi considerată o bilă albă pentru diriguitorii de la Prodive.
Cu noul One-77, britanicii sparg în sfârşit gheaţa pe sectorul celor mai puternice coupe-uri din lume. Fără a fi un model revoluţionar sau inovativ, bolidul Aston Martin se anunţă a fi principala atracţie în perioada următoare pentru bogătaşii excentrici care vânează modele exclusiviste.
Supercarul va avea sub capotă un agregat V12 de 7.0 litri ce va genera aproximativ 700 de cai putere. Agregatul va propulsa bolidul de la 0 la 100 km/h în 3,5 secunde şi va putea atinge o viteză maximă de peste 300 km/h.
Construit din fibră de carbon şi aluminiu, sportivul model va afişa linia unui coupe de două locuri cu o aerodinamică foarte bine pusă la punct şi numeroase fante de aerisire dispuse pe caroserie. Designul va respecta tipicul Aston Martin, însă va fi presărat cu elemente care subliniază agresivitatea celui mai puternic automobil construit vreodată de marca britanică. Echipa de ingineri condusă de designerul şef Mark Reichman a căutat să confere noii maşini o personalitate puternică mai ales că One-77 nu este un bolid pentru muritorii de rând. Vor fi produse în total 77 de exemplare la un preţ estimativ de 1 milion de euro. Evident, seria limitată este destinată celor cu dare de mână, însă interesant este că Aston Martin nu doreşte să facă o selecţie a clienţilor, aşa cum se întâmplă în cazul maşinilor sportive care pot fi considerate, încă dinainte de lansare, piese de colecţie.