Gama propulsoarelor va fi îmbogăţită cu un diesel V6 de 3.0 litri ce va genera în jur de 250 de cai putere. Deşi unitatea diesel va avea un cuplu mai mare şi un număr suplimentar de cai putere, consumul va fi redus, la fel şi emisiile.
O altă noutate pregătită de constructorul britanic este motorul pe benzină supraalimentat V8 de 5.0 litri ce va dezvolta 500 de cai putere. Noile motorizări vor fi disponibile abia anul viitor din martie sau aprilie şi vor completa oferta actuală ce include agregatul diesel V6 de 2,7 litri - 207 cai putere şi propulsoarele pe benzină V6 de 238 CP şi V8 de 416 CP. La fel ca şi în cazul unităţilor actuale, transmisia va fi automată cu şase trepte.
Este cunoscut faptul că Jaguar pregăteşte deja o versiunea sportivă, ce va fi dezvăluită în ianuarie la Salonul Auto de la Detroit. Maşina de performanţă se va numi XFR şi va pătrunde pe piaţa europeană în primăvara anului viitor.
Jaguar studiază posibilitatea introducerii pe modelul de vârf chiar a unui agregat care să producă 600 de cai putere, asta în cazul în care motorul de 500 de cai putere - socotit a fi insuficient pentru un model sport - va figura pe modelul obişnuit.
Deja un succes în segmentul său, XF căută să atragă şi clienţii care îşi doresc pe lângă rafinamentul exclusivist al maşinii şi dinamismul specific sportivelor de top britanice.