Cea mai recentă declaraţie a preşedintelui companiei germane, Norbert Reithofer, confirmă intenţia grupului auto de a pătrunde pe teritoriul selectelor modele coupe-sport. Oficialul BMW afirmă că în următorii ani va debuta un luxos coupe-sport cu patru locuri, un posibil succesor al celebrului Seria 8. De curând a fost reconfirmată intenţia constructorului german de a lansa în următorii ani un model capabil să atace Mercedes CLS. „Suntem ocupaţi cu finalizarea versiunii de producţie a prototipului CS, dezvoltată în cadrul diviziei M. Şi din acest motiv, cel puţin pentru acum, proiectul M1 Homage - care de altfel ne place foarte mult, a fost amânat pentru că mai nou ne ocupăm de viitorul model de serie derivat din conceptul CS”, a afirmat Ludwig Willisch, noul şef al diviziei de performanţă M. Oficialul a precizat că asupra numelui maşinii BMW nu a luat nici o decizie, dar oricum nu va afişa în dreptul titulaturii litera M. Din informaţiile deţinute până la această oră, noul coupe în patru uşi va fi denumit Seria 8, lucru afirmat în repetate rânduri de diverse surse din cadrul companiei.
Modelul este programat să apară în anul 2010 şi va întâlni la vremea respectivă patru adversari redutabili: Audi A7, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide şi liderul incontestabil, Mercedes CLS. Viitorul model va împărţi platforma tehnică împreună cu noul BMW Seria 7 şi va fi asamblat la Dingolfing, Germania, unde se fabrică şi sedanul premium de clasă mare. Resuscitarea Seriei 8 nu este deloc întâmplătoare, excelentele rezultate comerciale obţinute ani la rând de Mercedes cu superbul CLS l-au convins pe tradiţionalul său rival, BMW, să facă pasul decisiv. De fapt, istoria a demonstrat că stoparea producţiei primelor două generaţii Seria 8 a dat prilejul colegilor din Stuttgart să reaprindă pasiunea pentru coupe-uri puternice, luxoase şi rasate, cu spaţiu cât într-o limuzină din clasa superioară.
BMW a produs Seria 8 între 1990 şi 1999 în versiunile de motorizare V8 şi 286 CP pentru modelul 840i şi V12 de 300, respectiv 326 CP pentru 850i şi 850Ci. Noua generaţie dezvoltată în întregime de divizia internă M va fi realizată pe o structură din aluminiu şi o caroserie confecţionată din materiale compozite, în timp ce propulsia va include motorizări V10 şi V12 cuplate la o transmisie automată DKG cu 8 trepte de viteză.