Infiniti căută să-şi extindă aria de influenţă. Un sprijin important îl va primi din partea companiei mamă - Nissan, pregătită să propulseze divizia de vehicule premium pe o poziţie cât mai onorabilă. Japonezii vor să spargă hegemonia celebrului Mercedes CLS, iar pentru a reuşi au nevoie de un model impecabil. Ţinând cont că Porsche, Audi şi Aston Martin vor veni şi ei cu creaţii foarte interesante, ţinta brandului Infiniti ar putea fi orientată şi spre aceştia.
Deşi iniţial se ştia că Nissan intenţionează să dezvolte un model GT-R cu 4 uşi, se pare că planurile au fost abandonate. Pentru că nu se cădea ca supercarul Nissan să apară şi în uniformă de sedan sportiv, mai marii companiei au pasat proiectul colegilor de la Infiniti. Aceştia vor profita din plin de experienţa şi tehnologiile promovate pe noul GT-R, bolidul care a semănat panică în rândurile inginerilor Porsche. Conform unor surse interne, Infiniti doreşte ca viitorul model să îmbine calitatea şi confortul unui sedan premium cu sportivitatea unui coupe. Designul exterior va împrumuta elemente de la sedanul G37, în timp ce platforma tehnică va fi un mix între Nissan GT-R şi Infiniti FX50. Dacă de la SUV va prelua doar motorul, unitatea V8 pe benzină de 5.0 litri ce va genera peste 400 de cai putere şi o viteză maximă de 270 km/h, transmisia cu variaţie continuă CVT şi sofisticatul sistem de tracţiune integrală vor fi împrumutate de la coupe. De asemenea, componente ale direcţiei, suspensiile şi sistemul de frânare vor fi preluate tot de la GT-R.
În cadrul gamei Infiniti, noul model va fi considerat vârful de lance al mărcii premium japoneze, un succesor pentru Q45. Sportivul coupe în 4 uşi va fi comercializat atât în Europa cât şi în America de Nord. Preţul va porni de la 83.000 de dolari, cu aproximativ 4.000 de dolari mai mult decât versiunea cea mai bine echipată de pe GT-R.